خودروهای تشریفاتی برای اجاره

خودروهای تشریفاتی برای اجاره

در بسیاری از تشریفات مهم یا قرارهای کاری که اهمیت زیادی دارد، بهتر است یک خودروی لوکس در اختیار شما باشد. تا علاوه بر بالا بردن جایگاه کاری شما، جلوه ای مهمتری از شما در مقابل دیگران بسازد. شما می توانید برای اجاره خودروهای تشریفاتی از شرکتهای اجاره دهنده خودرو، ماشین های لوکس را در کوتاه مدت اجاره نموده و به اهداف خودتان دست پیدا کنید. خودروهای تشریفاتی برای اجاره اغلب همراه با راننده در اختیار شما قرار می گیرد. برای رنت این ماشین ها تنها به یک تماس با همکاران ما در مجموعه کاسپین رنت نیاز خواهید داشت.

خودروهای خارجی مناسب برای مراسمات

زمانی که قصد داریم خودرویی برای تشریفات و مراسمات اجاره کنیم، باید بتواند نگاه ها را به خود جذب کند و همچنین آپشن ههای رفاهی مناسبی نیز داشته باشد. در میان تنوع بالای مدلهای ماشین در بازار ایران، خودروهای خارجی بیشترین محبوبیت و طرفداری را برای اجاره در اختیار دارند.

کلیه خودروهای مجموعه کاسپین رنت اجاره، مدل های لوکس و تشریفاتی بوده و برای کلیه خدمات با قرارداد رسمی و فاکتور ارائه می گردد. در سرویس اجاره خودرو با راننده، راننده شرکت همراه خودرو است، بنابراین هیچگونه مدرک و ضمانتی از مشتریان دریافت نمی شود و تمامی مسئولیت خودرو بر عهده راننده می باشد. در ادامه قصد داریم به بهترین خودروهای تشریفاتی برای اجاره اشاره کنیم.

بنز یک خودروی لوکس است

مرسدس بنز یک برند شناخته شده است که تقریباً همه ما آن را به یاد داریم. زیرا مرسدس بنز همیشه جزو اولین برندهایی است که برای خرید خودروهای لوکس به ذهن مشتری می‌رسد. این برند با داشتن خودروهای لوکس و جذاب در جهان شهرت دارد. در صورتی که میخواهید یک خودروی تشریفاتی مناسب اجاره کنید بنز یکی از بهترین گزینه ها در مقابل شما خواهد بود. در مجموعه کاسپین رنت، مدلهای متنوعی از برند بنز وجود دارد. در ادامه خودروهای اجاره مناسب تشریفات با برند بنز را ذکر میکنیم. شما میتوانید این مدل ها را در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو کنید.

  • مرسدس بنز مدل E250

طراحی بیرونی مرسدس بنز مدل E250 کاملا با نمونه های قبلی خود تفاوت دارد. خودرو سازان آلمانی در طراحی و تولید این خودرو از متدهای جدید استفاده کرده اند. مرسدس بنز E250 مجهز به فناوری رانندگی نیمه خودران بوده و با این سیستم در مدت زمان کوتاهی قابل رانندگی است و از تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به کلاس S برخوردار است. این سدان لوکس از هر نظر کامل است و تمامی گزینه های معمول مانند بلوتوث، ناوبری، پورت USB و پشتیبانی از Apple CarPlay را دارد. از طریق صفحه نمایش لمسی می توانید به دوربین عقب، دوربین جانبی و دوربین 360 درجه دسترسی داشته باشید.

  • بنز مدل E350

خودروی مرسدس بنز E350 از سری محصولات مرسدس بنز است که در سه مدل سدان، کوپه و کروک وارد بازار شده است و یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات بنز به حساب می آید. این خودرو با طراحی زیبا، موتور پرقدرت، مصرف سوخت قابل قبول، کیفیت و ایمنی بالا گزینه ایده آلی برای اجاره خودرو برای تشریفات می باشد. تصور برخی افراد از E350 کوپه، یک خودروی اسپرت است و نمی تواند امکانات رفاهی بیشتری داشته باشد. اما باید گفت لیست امکانات آن نسبت به بسیاری از سدان ها کاملتر و بهتر است. اگر به دنبال یک خودروی لوکس هستید، اجاره بنز E350  را به شما پیشنهاد میکنیم.

  • مرسدس بنز مدل C200

مرسدس بنز C200 یکی از محبوب ترین مدل های بنز است که در سال های مختلف توسط طراحان حرفه ای این برند طراحی شده است. این محصول لوکس و محبوب در کشورهای دیگر نیز تولید می شود. تا به امروز 4 نسل از سری بنز C200 ساخته شده است. درباره ظاهر این خودرو باید گفت که مدلی مدرن و جذاب دارد. چراغ های جلوی آن به گونه ای جذاب و جدی  طراحی شده و خطوط کناری آن زیبایی مرسدس بنز C200 را دو چندان می کند. نمای عقب خودرو نیز بسیار چشمگیر است و عرض خوبی دارد. طراحی داخلی مرسدس بنز C200 به گونه ای است که نشستن در داخل آن حسی فراتر از یک خودرو را به سرنشینان آن القا می کند.

بی ام و خودرو جوان پسند

بی ام و نیز یکی از بهترین گزینه های اجاره خودرو برای مراسم تشریفاتی و عقد قراردادهای مهم کاری است. این برند دارای خودروهایی جذاب و جوان پسند است که در ایران به عنوان ماشین های لوکس نیز به شمار می آیند. شما میتوانید تنوع بالایی  از این برند را در خودروهای اجاره ای کاسپین رنت مشاهده و رزرو کنید. در ادامه به بهترین مدل های بی ام و برای اجاره تشریفاتی اشاره میکنیم:

  • بی ام و x4

بی ام و همواره در محصولات خود، کیفیت و زیبایی را در بهترین سطح نگه داشته است. یکی از بهترین خودروهای شرکت بی ام و بی ام و ایکس ۴ بوده است. به دلیل طراحی زیبا و همچنین کیفیت و آپشن های این خودرو،  آن را برای اجاره تشریفات به شما پیشنهاد می کنیم.  بی ام و X4 به عنوان نسخه ای اسپورت تر از مدل محبوب X3 ساخته شد تا با بدنه ای خاص که شبیه یک کوپه است، دل جوانان را به دست آورد، اما جذابیت این مدل به حدی رسید که حتی برخی از مشتریان X3 آن را برای شرکت در مراسمات و تشریفات اجاره کردند.

  • بی ام و 428i

یک ماشین لوکس در بسیاری از قرارهای کاری و مراسمات، می تواند وجهه شخصیتی شما را بالاتر ببرد. یکی از بهترین خودروهایی که در این زمان می توانید رنت کنید بی ام و 428i است. این خودرو با جلوه جذاب و چشمگیر خود باعث می شود همه به آن نگاه کنند.BMW 428i یک خودروی اسپرت است که  حتی طرفداران خودروهای لوکس نیز از آن استقبال میکنند. بی ام و سری 3 در سه مدل کوپه، کروک و گرند کوپه عرضه می شود. اگر بخواهیم یک ماشین جوان پسند را در میان خودروهای تشریفاتی برای اجاره در نظر داشته باشیم، قطعا بی ام و 428 جزء آنان خواهد بود.

  • بی ام و 528i

یکی از پرطرفدارترین مدل ها بی ام و 528i است.طراحی بی ام و 528i بسیار لوکس و زیباست. به طور کلی می توان ظاهر بی ام و 528 را غرور آفرین دانست. در نمای جلویی این خودرو شاهد جلوپنجره ای دو تکه هستیم که از زبان طراحی بی ام و پیروی می کند و تا چراغ های لیزری ادامه می یابد، اما از آن فاصله دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به اجاره بی ام و 528i هستید، پس فردی با کلاس و مجلل هستید. BMW 528i یکی از محبوب ترین و بهترین خودروهای اجاره ای است

شرایط و مدارک مورد نیاز اجاره خودرو تشریفاتی

در صورتی که راننده گروه ما همراه شما باشد، نیازی به ارائه مدرک یا ضمانت خاصی ندارید. همچنین مسئولیت های احتمالی به عهده راننده شرکت خواهد بود. ما برای شما راننده ای در نظر میگیریم که توانایی و مهارت بالایی در آن زمینه داشته باشد. شما بدون خستگی رانندگی، مسائل ترافیک و پارکینگ خودرو به کار و امور خود فرجام خواهید داد. همچنین برای مسافران خارجی که اغلب برای قرارهای کاری مهم به ایران می آیند نیز اجاره خودروهای تشریفاتی گزینه بسیار مناسبی است.

تنها موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است، نحوه محاسبه کرایه خودرو با راننده است. نحوه محاسبه هزینه اجاره خودرو همراه با راننده به صورت ساعتی درون شهر و در بیرون از شهر به صورت کیلومتری خواهد بود. همچنین روزانه حداقل 10 ساعت راننده در اختیار شما خواهد بود.

اجاره خودرو تشریفاتی با راننده برای چه مراسم هایی مناسب است؟

با داشتن خودروهای لوکس، وجهه اجتماعی شما بالاتر رفته و همچنین دیگران را تحت تاثیر قرار میدهید. از این رو شما میتوانید یک خودرو را برای هر هدفی که دارید اجاره کنید، البته این اهداف باید در میان موارد زیر باشد.

اجاره برای مجالس ها و تشریفات مانند عروسی، عقد، عکاسی فرمالیته و…

اجاره برای ادارات دولتی و خصوصی مهم

اجاره برای سفرهای دوستانه و خانوادگی

اجاره برای تردد شهری و برون شهری

اجاره برای حمل و نقل فرودگاهی

در کدام شهرها می توانیم خودروی تشریفاتی کرایه کنیم؟

مجموعه کاسپین رنت تلاش خود را بر افزایش محدوده خدمات رسانی متمرکز نموده است. همچنین یکی از مراکزی است که بزرگترین محدوده اجاره خودرو را در اختیار دارد. از این رو متقاضیان می توانند انواع خودروهای تشریفاتی برای اجاره را در شهرهای تهران، کرج، سمنان، قزوین، قم، رشت و مازندران اجاره کنند. این افراد با هماهنگی قبلی می توانند خودرو را در هر نقطه ای که میخواهند تحویل گرفته  و سپس بعد از اتمام مدت اجاره آن را به مجموعه کاسپین رنت بازگشت دهند. لازم به ذکر است در صورت نیاز به راننده به همکاران ما در مجموعه کاسپین رنت هماهنگی لازم را انجام دهید.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور