اجاره ماشین در تهران

تهران به جرات یکی از بزرگترین کلانشهرها است. با توجه به فرصت های شغلی زیادی که در تهران هست، افراد زیادی را به خود جذب می کند و به طبع جمعیت آن روز به روز افزایش پیدا می کند. همین افزایش جمعیت نیز به نوبه خود باعث بیشتر شدن نیاز می شود، به طوریکه سهمیه تهران از نظر دارو، مواد غذایی، نیروی درمانی و خدماتی و … همیشه چند برابر سایر شهرها بوده است.

مردم زیادی روزانه در تهران مشغول به کار هستند و برای پیشرفت و افزایش کیفیت زندگی خود تلاش می کنند. افرادی که کارمند هستند و در شرکت های دولتی و خصوصی مشغول به کارند، اغلب از صبح زود به محل کار خود می روند و تا عصر مشغول به کار هستند. عده ای نیز شغل اینترنتی دارند و می توانند بدون حضور در محل کار و به صورت کار در منزل به امور خود بپردازند. به هر حال، برای انجام تمام امور نیاز به تردد و رفت و آمد در سطح شهر هست. به طوریکه وسیله های نقلیه عمومی روز به روز در حال گسترش هستند. با این حال هیچکدام اینها نمیتواند جایگاه خودروهای شخصی را بگیرند.

وقتی شما با ماشین شخصی خود تردد می کنید، مبدا و مقصد محدود ندارید و می توانید در مکان و زمان دلخواه خود سوار ماشین شده و یا از آن پیاده شوید. همچنین دیگر نیاز به ایستادن در صف وسیله های نقلیه عمومی نیست و زمان شما برای سوار و پیاده شدن سایر مسافرین هدر نمی رود. کاسپین رنت شرایطی فراهم کرده است که برای استفاده از وسیله نقلیه، نیازی نباشد حتما مالک آن باشید، می توانید به راحتی با استفاده از سرویس اجاره ماشین در تهران به امور خود رسیدگی کنید. برای این کار کافیست از طریق پیام واتس اپ و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید تا انواع ماشین های لوکس، ایرانی و شاسی بلند را درخواست کنید.

نحوه اجاره ماشین در تهران

کاسپین رنت به منظور رفاه حال هموطنان عزیزمان، در شهرهای مختلفی خدمات خود را ارائه می دهد. شعبه اصلی کاسپین رنت در شهر تهران فعال و مشغول به کار است. برای رنت ماشین در تهران مراحل زیر را از طریق کاسپین رنت طی کنید:

  • به سایت کاسپین رنت مراجعه کنید و در قسمت شهر، تهران را انتخاب کنید تا ماشین های موجود در تهران را ببینید
  • پس از انتخاب ماشین، با شماره تماس ثبت شده ارتباط برقرار کنید
  • پس از اطمینان از موجودی ماشین برای زمان مورد نظر شما، همکاران ما مدارکی که برای ثبت قرار داد باید ارائه بدید را اطلاع می دهند
  • مدارک و درخواست شما ثبت نهایی می شود و خودرو به آدرس مورد نظر، ارسال می شود

در نظر داشته باشید که تمامی خودروهای ایرانی یا خارجی، برای مدت زمان حداقل 3 روز اجاره داده می شوند. همچنین در صورت تمایل، می توانید درخواست ارسال راننده به همراه خودرو را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر می توانید شرایط نحوه رنت ماشین در تهران را در کاسپین رنت را مطالعه کنید.

اجاره ماشین در تهران

قیمت اجاره ماشین در تهران

شهر تهران به علت جمعیت بسیار زیادی که دارد، میزان درخواست اجاره ماشین در آن بسیار بیشتر است. انواع خودروهای ایرانی و خارجی در نهایت سلامت و پاکیزگی در کاسپین رنت موجود شده است تا همه هموطنان با استفاده از تنوع بالایی که وجود دارد، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قیمت خودروهایی که برای اجاره آماده هستند، به سال تولید ماشین، شرکت تولید کننده، مدل خودرو و ایرانی یا خارجی بودن آن بستگی دارد. همچنین عواملی مانند تعداد روزهایی که به خودرو نیاز دارید، اجاره خودرو برای خارج یا داخل شهر و ارسال یا عدم ارسال راننده به همراه ماشین نیز، در هزینه اجاره آن بی تاثیر نیستند. با این حال، کاسپین رنت تلاش خود را کرده است که خودروهای خود را با کمترین میزان سود و کارمزد در اختیار عموم قرار دهد.

مزیت اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین یکی از بهترین روش های استفاده از ماشین شخصی است. در سراسر دنیا نیز استفاده از ماشین های اجاره ای گسترش بسیار زیادی دارد، زیرا از هر نظری به سود و نفع افراد هست، خصوصا که با اجاره کردن ماشین دیگر نیازی به پرداخت مالیات آن ندارند. تهران بزرگترین کلان شهر ایران محسوب می شود. از آنچاییکه پایتخت ایران است و جمعیت ساکنان آن روز به روز بیشتر می شوند، نیاز به ماشین برای تردد نیز به همان نسبت افزایش پیدا می یابد. از مزایای اجاره ماشین در تهران می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تنوع بالا در انتخاب مدل و رنگ ماشین
  • صرفه جویی در زمان، زیرا به سرعت به مقصد خود می رسید و نیاز نیست تا به ازای مقصد همه افراد ایست داشته باشید
  • پرداخت نکردن هزینه استهلاک ماشین
  • اطمینان از سالم بودن ماشینی که استفاده می کنید

از این رو، استفاده از سرویس اجاره ماشین در تهران یکی از بهترین گزینه ها برای ساکنان این شهر است.

تاریخچه اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران تاریخچه ای تقریبا صد ساله دارد. یعنی تقریبا از زمانی که اولین وسیله نقلیه وارد ایران گردید.

یعنی حتی خیلی قبل از اینکه کمپانی های اروپایی و آمریکایی تولید کننده خودرو، پای خودروهایشان به ایران برسد، مردم اسب ها و کالسکه های خود را اجاره می دادند.

البته این موضوع در روم باستان هم رواج بسیاری داشت و اکثر کسانی که ارابه داشتند، ارابه هایشان را به صورت تهاتر و یا به ازای دریافت سکه و طلا به دیگران اجاره می دادند.

اما صنعت و کارآفرینی اجاره خودرو به صورت رسمی از زمانی در ایران آغاز به کار کرد که پای خودروهای مکانیکی و بنزین سوز به کشور باز شد.

تقریبا حدود سال 1935 میلادی و به سرعت سیر تکاملی خود را طی نمود.

اما صنعت اجاره خودرو یا اصطلاحا رنت کردن خودرو در 20 سال گذشته در کشور رشد بسزایی داشته است.

تا جایی که اکثر کسانی که به این حرفه وارد می شوند، پس از گذشت مدت کوتاهی اگر تمامی اصول و قواعد کار را درست بیاموزند، به سرعت در این صنف پیشرفت کرده و تبدیل به شرکت ها و موسسات بزرگ اجاره خودرو یا کرایه خودرو می شوند.

حتی مردم عادی هم بسیاری از مواقع این کار را به صورت انفرادی انجام می دهند.

برای مثال کسی یک خودروی سالم و مدل بالای خارجی دارد، با گل فروشی ها و مراکز تشریفاتی قراردادی امضا می کند و خودروی خود را به ازای مبلغ مشخص شده ای به صورت روزانه، هفتگی و حتی ماهیانه جهت اجاره در اختیار این اصناف قرار می دهد.

البته باید در نظر داشت که اجاره خودرو در تهران نسبت به شهرها و استان های دیگر ایران از رونق بالاتری برخوردار است و این مقوله در استان های دیگر به نسبت تعداد کم جمعیت محدودتر بوده و از استقبال زیادی برخوردار می باشد.

متوسط هزینه اجاره ماشین خارجی در تهران بین سیصد تا هفتصد هزار تومان در روز می رسد که این مبلغ در اجاره خودروهای لوکس مثل بنز و بی ام و و پورشه به روزی سه تا هفت میلیون هم می رسد و شخص اجاره کننده نسبت به نوع فعالیت و میزان درآمدش انتخاب می کند که چه نوع خودرویی را اجاره و یا اصطلاحا رنت کند.

موسسه اجاره خودرو کاسپین با بیش از یک ده تجربه و فعالیت مستمر در زمینه اجاره خودرو این افتخار را دارد که در تمامی طول هفته به صورت مداوم جهت اجاره دادن خودرو به شما عزیزان خدمت ارائه دهد.

نمایش 1–12 از 19 نتیجه

تماس با مشاور